CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, August 5, 2009

SAM DORANI DALAM KENANGAN

Bermula 4 Mei sehinggalah 10 Julai, adalah masa yg tidak dapat dilupakan dalam hidupku.. saya bersama 3 orang lagi kawan iaitu zuli, irwan n nizam ditempatkan di sekolah yang sama..
Saya ngajar kelas 4F, 2N dan 2DS. Memang agak susah mengajar ni.. Kadang2 xdapat respon dari student. Tambahan lg, plajar kelas belakang.. Apapun saya sentiasa mendoakan semoga mereka dapat memahami apa yang saya ajar dan mereka mereke sentiasa berakhlak dgn akhlak yg mulia. itu yg lbh utama.. Bagi saya, berapa byknya A itu tak penting.. tapi cukuplah pelajar berakhlak dan dapat mengaplikasikan ilmu yg dipelajari.itu yg mampu dan terbaik.oklah 2.Tapi kalau byk A dan berjaya dlm pelajaran itu adalah lebih baik la..

Apa yg saya harapkan, sgl ilmu yg sgt sedikit yg disampaikan dapat meresap ke dalam jiwa para pelajar..

0 comments: